Afgelijnde doelgroepen resulteert in de meest effectieve content

Cronos aan de Leie

Digitale Marketing

Cronos aan de Leie wist welke mensen ze wilden aantrekken op hun website.

Dankzij de duidelijke visie van Eva en Vincent kwamen we tot de conclusie om de site rechttoe rechtaan op te bouwen.

Content voor start-ups en scale-ups langs ene kant, een duidelijke boodschap voor bedrijven die hun organisatie willen digitaliseren langs de andere kant.

Hun kijk op de Kortrijkse innovatiehub was duidelijk, wat zorgde voor een snel resultaat en een vlotte samenwerking:

Branding: de stroom aan innovaties

De look & feel, het logo moest aansluiten bij het thema van hun locatie: De Leie.

De stroom in Kortrijk die ook wel het deel innovatie binnen Cronos aan de Leie representeert.

Daarnaast was het vooral belangrijk om in de content van de website duidelijk te maken dat Cronos aan de Leie deel uitmaakt van de grote groep die Cronos is in Belgi├ź. Een netwerk dat alle bedrijven binnen de groep de mogelijkheid biedt om samen betere resultaten neer te zetten.

Doelgroepen duidelijk bepaald

Eva wist perfect welke mensen ze online kunnen bereiken en hoe ze dat wou weerspiegeld zien op hun website.

De homepage werd er dus 1 met een duidelijke call-to-action voor elke doelgroep.

Vanaf de doelgroep bouwden we de structuur van de website verder uit: een landingspagina voor beide doelgroepen en cases die beide groepen aanspreken.

De website ondersteunt Eva en Vincent in het uitbouwen van een echte hub voor innovatie in Kortrijk.

Het professionaliseren van hun communicatie online toont geïnteresseerden in een samenwerking aan dat Cronos aan de Leie een echte partner kan worden.

Zo werken ze niet alleen aan hun brand maar ondersteunen ze ook hun lead generation in een kleiner team.

Sta jij ook voor de uitdaging om je online communicatie verder te professionaliseren?

We kunnen je daarin bijstaan. 

Zet nu met Kitty de eerste stap.