Analyse & audit

Analyse & optimalisatie

Analyse van je doelgroep

Voor we ijverig content op je website voorzien, doen we een buyer persona onderzoek.

Klinkt fancy maar eigenlijk willen we gewoon weten:

  • wie zijn je potentiële klanten
  • welke problemen kan je voor hen oplossen
  • hoe kan je hen helpen

Waarom doelgroepen analyse nodig is?

Eens we weten via interviews en enquêtes wie aan te spreken en hoe, is content marketing heel doeltreffend. 

Klaar om te weten te komen wie er nu eigenlijk op je website of app terechtkomt?

UX en SEO audit

Onze content marketing efforts zijn alleen nuttig als je site technisch ok is.

Zoekmachines kunnen de content op je website pas vinden en bezoekers doorverwijzen als hij technisch ok is.

Dus dat checken we voor je:

  • Welke SEO fouten kunnen we snel recht zetten?
  • Hoe kunnen we een bezoeker op een landingspagina doen converteren?
  • Is elke pagina doelgericht
  • Wat is het doel van je pagina?